Insajder: Telekom rešio da pokori SBB jedinog operatera kojeg ne kontroliše Vučić

„To što je neko uspeo da od SBB napravi uspešan biznis, a zatim taj SBB proda i napravi TV N1 čija uređivačka politika ne podrazumeva podršku vlasti, ne znači da je lopov i kriminalac“, objavio je Insajder na svim sajtu u komentaru pod naslovom „U čemu je problem sa TV N1?“. Prenosimo deo teksta objavljenog na Insajder.net.

„Predstavnici vlasti i mediji koji podržavaju vlast u poslednjih nekoliko godina iznose tvrdnju da je SBB pre gotovo 20 godina napravljen tako što je oštećen državni Telekom. Ukoliko imaju dokaze za svoje tvrdnje dužni su da ih predoče tužilaštvu.

Uostalom 2014. godine donet je Zakon o elektronskim medijima za koji se danas tvrdi da je bio u interesu SBB-a. Bitna činjenica koja se preskače jeste da su tada na vlasti bili isti oni koji su i danas – a to znači da su, ako je to sve tačno, upravo oni tada radili u interesu Šolaka.

Jasno je da u pozadini napada na TV N1 zapravo stoji činjenica da je državni Telekom odlučio da pokori privatni SBB… I to ne bi bilo sporno da se ta borba zasniva isključivo na tržišnoj utakmici i da ista pravila važe za sve“, navodi se u tekstu Insajdera.

„U toj borbi stradaju novinari kojima se lepe različite i opasne etikete“, kaže Insajder i dodaje da ako svaki novinar zaposlen na N1 bude proglašen za plaćenika i predstavnika strane agenture, neko bi to mogao da protumači kao dozvolu da se s takvima obračuna.

„U nečijoj glavi, prebijanje takvog ‘plaćenika’ i ‘agenta’ moglo bi zazvoniti kao dozvoljeno, patriotsko, pa čak i herojsko delo“.

Ceo tekst možete pročitati na sajtu Insajder.net.

Podeli
Updated: јун 8, 2019 — 8:41 am

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *